Bloggpost

2011-12-01

Sveriges bästa kundservice!

Prisjakt skriver idag så här:

"Det är trångt i toppen bland butikerna med Sveriges bästa kundservice. I år var det 18 butiker som hade fler än 150 omdömen och dessutom mer än 9,5 av 10 som genomsnittsomdöme under senaste året. Vinnaren, Cyberphoto vet hur kundservice ska skötas – de tog hem denna titel även 2010.

För andra året visar Cyberphoto att vet man hur en slipsten ska dras, de har återigen röstats fram till vinnare av utmärkelsen "Årets kundservice" av Prisjakts medlemmar. Det är endast möjligt genom att ge kundtjänst befogenhet att verkligen lösa uppkomna problem. Att dessutom lägga godis i paketen gör bara kunderna gladare..."

Vi på CyberPhoto tackar för utmärkelsen. Det känns extra roligt att få en sådan här utmärkelse då vi verkligen gör vårt yttersta för att ha bästa möjliga service. Vi kanske inte alltid lyckas, men vi försöker alltid det bästa vi kan.