Produktfrågor

Behöver du tips eller råd för att välja rätt produkter hos oss?

Vi hjälper dig gärna! Du kan kontakta oss genom att antingen fylla i mailformuläret här, eller via telefonnummer 090-200 70 00, välj alternativ 1 för att prata med någon av våra säljare. Telefontid vardagar är 09:30-12:00 och 13:00-17:00

Kan jag beställa en vara som inte finns i lager?

Ja, det går att beställa varor som just nu inte finns i lager eller som är beställningsvaror hos oss. Du lägger din beställning som vanligt via vår hemsida eller genom att kontakta oss via mail eller telefon. Du kan sedan se din aktuella orderstatus genom att logga in på Mina sidor. Vi meddelar vi dig via mail när vi får information om preliminärt leveransdatum på din order. 

Hur ställer jag mig i kö på en nylanserad produkt?

För att ställa dig i kö kontaktar oss via telefon eller mail så bokar vi upp en köplatsorder till dig. En köplatsorder är inte bindande för dig på något sätt och du behöver inte betala något i förskott om du inte vill. När produkten kommer in i lager kommer vi att kontakta dig via mail, du har då 48 timmar på dig att ta ett beslut om du vill ha din uppbokade produkt eller inte och sedan meddela oss.

Är du redan från början säker på att du vill ha produkten lägger du en order som vanligt via webshoppen eller genom att kontakta oss. Så snart vi har din produkt i lager skickas den vidare till dig. Du kan när som helst kontakta oss och avboka din köplats om du inte längre är intresserad.

Har du frågor om kommande, pågående eller avslutade kampanjer hos oss?

Vi gör vårt bästa för att ständigt erbjuda nya, kreativa och bra kampanjer på vårt sortiment. 

Vi vet sällan på förhand vilka kampanjer vi ska ha kommande veckor, kampanjer skapas ofta med kort varsel och därför är det svårt för vår personal att känna till något om detta på förhand. 

Pågående kampanjer kan ha varierande längd. Du hittar alla våra pågående kampanjer här! Klicka dig in på respektive kampanj för att se mer information om vad den innebär eller hur länge den varar. Ibland finns ett slutdatum och ibland gäller den så långt lagret räcker. 

Kampanjer kan vara tidsstyrda att avslutas ett visst klockslag. Har du lagt en produkt i varukorgen och ser att priset uppdateras till ett högre pris precis innan du ska avsluta ditt köp, så har troligtvis tiden för kampanjen precis gått ut. Kontakta oss i så fall, så ska vi försöka hjälpa dig. 

Vill du byta in begagnade produkter hos oss i samband med ditt köp?

Så här gör du ett inbyte hos oss!

Kontakta oss

Du kan kontakta oss genom att antingen fylla i mailformuläret här nedan, eller via telefonnummer 090-200 70 00, välj alternativ 1 för att prata med någon av våra säljare. Telefontid vardagar är 09:30-12:00 och 13:00-17:00